FAQ

Czy muszę mieć konto w ING Banku Śląskim, żeby zapłacić?

Nie, nie musisz. Imoje to bardzo wygodna bramka płatności. Dzięki niej możesz zaczekać z płatnością nawet 21 dni.

Co znaczy, że produkty są w przedsprzedaży?

To znaczy, że badamy zapotrzebowanie na nasze produkty i nie mamy ich jeszcze fizycznie. Zamawiamy je dopiero po zakończeniu przedsprzedaży. Dostaniesz je nieco później, jednak zapłacisz trochę mniej, niż gdybyś kupował je ze stałej oferty.

Czy jest możliwość osobistego odbioru przesyłki?

Niestety, na razie nie ma takiej możliwości.

Do kiedy mogę zwrócić towar?

Masz 14 dni na to, by odstąpić od umowy sprzedaży, licząc od momentu otrzymania zamawianego przez Ciebie produktu. Na przykład: jeśli zamawiasz w przedsprzedaży co najmniej 6 kartek i kalendarz, to czternastodniowy termin zwrotu liczy Ci się od następnego dnia po otrzymaniu kalendarza.

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Jeśli zamierzasz zwrócić towar, skontaktuj się z nami e-mailowo (sklep@kwiatkikropki.pl). Jeśli zamawiałeś produkty z dostawą Paczką+ lub Neopaczką Envelo, prześlemy Ci etykietę zwrotną i nie poniesiesz kosztów wysyłki. Jeżeli natomiast jako sposób dostawy swojego zamówienia wybrałeś list polecony ekonomiczny lub priorytetowy, koszty przesyłki będziesz musiał ponieść samodzielnie. Zwrot kosztów otrzymasz do 14 dni od daty otrzymania przez nas zwrotu w taki sam sposób, w jaki dokonałeś płatności.

Która forma przesyłki jest najlepsza?

Zależy, co rozumiesz pod pojęciem najlepsza. Każdy oferowany przez nas typ przesyłki jest możliwy do śledzenia. Paczka+ i kurier Envelo (Neopaczka) do dużych miast najczęściej dochodzą następnego dnia roboczego, do mniejszych i na wieś – w dwa dni robocze. List polecony priorytetowy najczęściej jest dostarczany na drugi dzień po wysyłce, ale musisz liczyć się z tym, że będziesz musiał czekać nawet cztery dni robocze. Jeśli chodzi o śledzenie listu poleconego, będziesz miał jedynie informację o tym, kiedy i gdzie został wysłany i kiedy zostanie podjęta próba doręczenia. Przesyłki wysłane przy opcji Paczka+ i kurier Envelo (Neopaczka) są ubezpieczone, ponadto Paczka+ jest traktowana jako paczka wartościowa, to znaczy, że jeśli zaginie z winy operatora pocztowego, zwrócone zostaną Ci pieniądze nie tylko za przesyłkę, lecz także za towar. Jeśli planujesz zamówić większą liczbę produktów, polecamy Ci kuriera Envelo.

Jak długo muszę czekać na przesyłkę?

Jeśli w opisie produktu nie zaznaczono inaczej, towar wysyłamy w ciągu 2‒3 dni roboczych. Czas oczekiwania zależy od tego, którą opcję przesyłki wybierzesz. W momencie przekazania towaru operatowi pocztowemu to on ponosi odpowiedzialność za dostarczenie przesyłki na czas.